Тривога як запорука адаптації молодших підлітків до нових умов навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7521Ключові слова:
тривога як запорука адаптації молодших підлітків до нових умов навчанняАнотація
Основну частину свого життя кожна людина перебуває в колективі. Для неї важливе вміння спілкуватися з оточуючими та положення в суспільстві, що визначається адаптацією дитини, насамперед, в шкільному колективі, адже громадське життя учнів розпочинається з їх пристосування до умов навчання.
Metrics
Посилання
Баришполь С.В. Посібник практичного психолога: психодіагностика, тестування, розробки уроків психічного розвитку .- Х. : Вид. група «Основа», 2009. – 267 с.
Грибан В.Г. Валеологія : Навчальний посібник . – К.: Центр навчальної літератури , 2005ю – 256 с.
Обухова Л.Ф.Детская психология. Теории, факты, проблемы.-М.:Тривола,1995
Ж. Пиаже Психология интеллекта. Избранные психологические труды. -М., 1969.
Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 64с
Шкільний світ. Вікові особливості учнів.,2008 .№ 33. с.12-15.