Тривога як запорука адаптації молодших підлітків до нових умов навчання

Автор(и)

  • Анна Андріївна Стешенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7521

Ключові слова:

тривога як запорука адаптації молодших підлітків до нових умов навчання

Анотація

Основну частину свого життя кожна людина перебуває в колективі. Для неї важливе вміння спілкуватися з оточуючими та положення в суспільстві, що визначається адаптацією дитини, насамперед, в шкільному колективі, адже громадське життя учнів розпочинається з їх пристосування до умов навчання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 49 / PDF downloads: 44

Біографія автора

Анна Андріївна Стешенко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаївна, доцент, к.психол.н.

Посилання

Баришполь С.В. Посібник практичного психолога: психодіагностика, тестування, розробки уроків психічного розвитку .- Х. : Вид. група «Основа», 2009. – 267 с.

Грибан В.Г. Валеологія : Навчальний посібник . – К.: Центр навчальної літератури , 2005ю – 256 с.

Обухова Л.Ф.Детская психология. Теории, факты, проблемы.-М.:Тривола,1995

Ж. Пиаже Психология интеллекта. Избранные психологические труды. -М., 1969.

Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 64с

Шкільний світ. Вікові особливості учнів.,2008 .№ 33. с.12-15.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Стешенко, А. А. (2022). Тривога як запорука адаптації молодших підлітків до нових умов навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 124–128. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7521

Номер

Розділ

Розділ II