Стилі міжособистісних відносин та характеристики Я-реальне – Я-ідеальне старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7526Ключові слова:
стилі міжособистісних відносин та характеристики Я-реальне – Я-ідеальне старшокласниківАнотація
У пошуках особистої ідентичності людина вирішує, які дії є для неї важливими і виробляє певні форми для оцінки своєї поведінки й поведінки інших людей. Цей процес пов'язаний також з усвідомленням власної цінності й компетентності. Молодій людині важливо уникнути головної небезпеки – розмивання почуття свого «Я», унаслідок розгубленості, сумнівів у можливості направити своє життя у визначене русло.
Metrics
Посилання
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. – М.,1986. – 420 с.
Выготський К.С. Педология подростка: проблемы возраста / К. С. Выготский. – М., 1983. Т.4. – 1983. – 420 с.
Галаган Л. В. Взаємозвязок рівня самосвідомості та ефективності професійного самовизначення старшокласників / Л. В. Галаган // Науковий часопис НПУ ім. М. Д. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ ім. М. Д. Драгоманова, 2007. - №17 (41). – Част. І. – С. 155 – 159.
Калинина Н.В. Некоторые аспекты изучения поведения подростков и молодежи в кризисных ситуациях / Н.В.Калинина, М.И.Лукьянова // Психологическая наука и образование. – 2000. - № 3. – С. 16 – 26.
Кон И.С. Психология ранней юности/ Игорь Семенович Кон. – М.,1989. – 426 с.
Методика диагностики межличностных отношений. «Тест Т. Лири» // Практикум по основам психологии: Тексты и хрестоматия. Учеб. пособ. для ст-ов мед. ин-ов./ сост. В. А. Мельников. – Симферополь: Сонат, 1997. – С. 179 – 192.
Формирование личности переходной период от подросткового до юношеского возраста / под ред. И.В.Дубровиной. – М., 1983. – 386 с.