Порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками

Автор(и)

  • С.А. Прахова НТМЛ № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7531

Ключові слова:

порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками

Анотація

У зв’язку з загостренням соціально-економічних та політичних проблем в сучасній Україні, особливої актуальності набуває питання соціальної адаптації підростаючого покоління до нестабільних умов сьогодення, насичених фрустраційними ситуаціями, коли унеможливлена безперешкодна реалізація значущих цілей та життєвих планів особистості. Одним з яскравих показників дезадаптованості людини є підвищений рівень тривожності, яскраві ознаки якої можна зустріти у дітей різних вікових категорій.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 31 / PDF downloads: 41

Біографія автора

С.А. Прахова, НТМЛ № 16

вчитель історії

Посилання

Дерманова И.Б. / Диагностика эмоционально-нравственного развития / И.Б. Дерманова – СПб.: Издательство „Речь”, 2002. – 176 с.

Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика / А.М. Прихожан. – Воронеж: НПО «МОДЭК», 2000. – 304 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Прахова, С. (2022). Порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 166–170. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7531

Номер

Розділ

Розділ II