Вплив рівня тривожності та фрустрованості особистості на характеристику стресостійкості в підлітковому віці

Автор(и)

  • Юлія Олегівна Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7532

Ключові слова:

вплив рівня тривожності та фрустрованості особистості на характеристику стресостійкості в підлітковому віці

Анотація

В сучасному модернізованому світі, який наповнений необмеженою кількістю новацій та характеризується швидкоплинністю життя, питання стресу постають дуже гострими та актуальними майже для кожної людини. Широта та інтенсивність поширення стресу досягла катастрофічних масштабів. Тому особливу увагу дослідників привертає питання підвищення стресостійкості людського організму.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 58 / PDF downloads: 84

Біографія автора

Юлія Олегівна Бондаренко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка історичного факультету, науковий керівник: Шило Оксана Сергіївна, асистент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Баташев А.Р. Моделирование социальной действительности в подростковом возрасте. / А.Р. Баташев // Мир психологии. – 2007. – №4. – С. 26 – 37.

Вишневський О. Шкільний стрес та його наслідки. / О. Вишневський // Психологічна газета. – 2005. – №11. – С. 2 – 30.

Гнєзділова М. Механізми поведінки підлітків. / М. Гнєзділова // Психолог на педраді / Упоряд. О. Главник. – К.: Редакції загальнопедаг.газет, 2003. – С. 92 – 106.

Горобец Т.Н. Стресс: сущность, функции, значение. / Т.Н. Горобец // Мир психологии. – 2008. – № 4. – С. 45 – 54.

Громова О.Н. Конфликтология. / О.Н. Громова. – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Изд-во «КМОС», 2001. – С. 210 – 232.

Ефремов К. Стресс – первобытный, цивилизованный, школьный. / К.Ефремов // Народное образование. – 2004. – №1. – С. 160 – 166.

Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. посіб. / М.М.Заброцький. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009. – 112с.

Завгородня О. Проблема психологічного здоров'я: теоретичні і прикладні аспекти. / О. Завгородня // Психологія і суспільство. – 2007. – №3. – С. 124 – 137.

Китаев-Смык Л.А. Психология стресса: Монография / Л.А. Китаев-Смык – М.: Наука, 1983. – 268 с.

Колесов В.И. Стрессы детей в семейных конфликтах и поиск путей их снятия / В.И. Колесов // Мир психологии. – 2008. – №4. – С. 120 – 127.

Лишин О.В. Подросток в епоху перемен / О.В. Лешин // Мир психологии. – 2007. – №4. – С. 11 – 25.

Максимова Н.Ю., Милютина Е. Специальный курс лекций по детской патопсихологии / Н.Ю. Максимова, Милютина. – Ростов н/Д.: Феникс, 2000. – 576 с.

Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров'я / Навч. посібн.: М.С. Корольчук, В.М. Крайнюк, А.Ф. Косенко, Т.І. Кочергіна / Заг. ред. М.С. Корольчука. – К.: Фірма «ІНКОС», 2002. – 278 с.

Психология подростка. Полное руководство / Под ред. члена-корреспондента РАО А.А. Реана. – СПб.: прайм – ЕВРОЗНАК, 2003. – 432с.

Скалько Е.В. Стресс у детей. / Е.В. Скалько // Практична психологія та соціальна робота. – 1998. – №1. – С. 14 – 15.

Стрес і шляхи його подолання. // Все для вчителя. – 2002. – №20. – С. 55 – 56.

Шелестова Л. Вікові особливості молодших підлітків. / Л. Шелестова // Класному керівникові. Як організувати роботу. – К. – 2009. – С. 85 – 91.

Шелестова Л. Вікові особливості старших підлітків / Л. Шелестова // Класному керівникові. Як організувати роботу. – К. – 2009. – С. 92 – 112.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Бондаренко, Ю. О. (2022). Вплив рівня тривожності та фрустрованості особистості на характеристику стресостійкості в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 171–175. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7532

Номер

Розділ

Розділ II