Використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7545Ключові слова:
використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мовиАнотація
У зв’язку зі значним прогресом розвитку інформаційних та комунікаційних технологій відбуваються зміни в самому процесі вивчення іноземних мов. Використання інформаційних та комунікаційних технологій здійснює значний вплив на всі компоненти сучасної освітньої системи, і, зокрема, на предмет «Іноземна мова»: його цілі, задачі, сутність, методи та прийоми. Персональні комп’ютери, інтерактивні дошки, мережа Інтернет та засоби масової інформації стають необхідними засобами вивчення іноземних мов.
Metrics
Посилання
Кузнєцов В.В. Технологии Интернет-образования / В.В. Кузнєцов // – Тамбов: Тамбовский государственный университет. - 2006. – С. 23-35.
Исаев Е.И. Повышение эффективности обучения психологии за счет использования интернет-технологий / Е.И. Исаев, А.Я. Фридланд //– Тула: Тульский государственный педагогический университет. - 2004. – С. 65-73.
Галишникова Е. М. Использование интерактивной Smart-доски в процессе обучения // Учитель. – 2007. - № 4. – С. 8-10
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – С. 130-134.
Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы // Инновации в образовании. – 2001. - №5. – С.106-107.