Використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Вірко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7545

Ключові слова:

використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови

Анотація

У зв’язку зі значним прогресом розвитку інформаційних та комунікаційних технологій відбуваються зміни в самому процесі вивчення іноземних мов. Використання інформаційних та комунікаційних технологій здійснює значний вплив на всі компоненти сучасної освітньої системи, і, зокрема, на предмет «Іноземна мова»: його цілі, задачі, сутність, методи та прийоми. Персональні комп’ютери, інтерактивні дошки, мережа Інтернет та засоби масової інформації стають необхідними засобами вивчення іноземних мов.

Metrics

PDF views
65
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '223.0
| |
Abstract views: 74 / PDF downloads: 65

Біографія автора

Юлія Олександрівна Вірко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пед.н., доцент Соловйова Наталя Дмитрівна

Посилання

Кузнєцов В.В. Технологии Интернет-образования / В.В. Кузнєцов // – Тамбов: Тамбовский государственный университет. - 2006. – С. 23-35.

Исаев Е.И. Повышение эффективности обучения психологии за счет использования интернет-технологий / Е.И. Исаев, А.Я. Фридланд //– Тула: Тульский государственный педагогический университет. - 2004. – С. 65-73.

Галишникова Е. М. Использование интерактивной Smart-доски в процессе обучения // Учитель. – 2007. - № 4. – С. 8-10

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – С. 130-134.

Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы // Инновации в образовании. – 2001. - №5. – С.106-107.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Вірко, Ю. О. (2022). Використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 256–260. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7545

Номер

Розділ

Розділ IV