Розвиток духовності учнів в руслі християнсько-орієнтованого підходу

Автор(и)

  • Віра Анциборова Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7548

Ключові слова:

розвиток духовності учнів в руслі християнсько-орієнтованого підходу

Анотація

Спрямованість загальної середньої освіти на забезпечення інтелектуального, фізичного та духовного розвитку особистості є особливо актуальною в умовах сьогодення, оскільки процес відродження української нації перебуває у прямій залежності від відповідної освіти та виховання підростаючого покоління.

Metrics

PDF views
59
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 74 / PDF downloads: 59

Посилання

Державна національна програма «Освіта»: Україна XXI ст.- К.: освіта, 1992.

Збірник нормативно – правових документів психологічної служби та ПМПК системи освіти України / Упоряд .В .Г. Панок. – К.:Шк. світ,2008.

Дзюбенко Л. Психологічна допомога в руслі християнсько орієнтованого підходу // Психолог. – 2005. -№4(148) с. 2 -8.

Туріщева Л.В.Настільна книга практичного психолога. – Х.:Вид. група «Основа», «Тріада +», 2008.

Сівак С.С. Скринінг шкільного життя. Тернопіль. Підручники – посібники, 2002.

Пізнай себе: Уроки для підлітків / Упоряд. Т. Гончренко – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. – (Б –ка «Шк. Світу»)

Дозвілля школярів: ігрові програми / Упоряд. Л. Шелестова. – К.: Ред. Загальнопед. газ., 2004. - (Бібліотека «Шкільного світу»).

Переходный возраст - М.: «Русский Хронографъ», 2002.

Как говорить о вере - Краматорск , ЗАО «Тираж – 51», 2004.

Отрок.ua. / Православный журнал для молодежи. - № 1 ( 37) / 2009.

Отрок.ua. / Православный журнал для молодежи. -№ 3 (45) / 2010.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Анциборова, В. (2022). Розвиток духовності учнів в руслі християнсько-орієнтованого підходу. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 268–272. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7548

Номер

Розділ

Розділ IV