Психолого-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу особистості підлітків у навчально-виховному процесі

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Вінник Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7550

Ключові слова:

психолого-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу особистості підлітків у навчально-виховному процесі

Анотація

Створення нових політичних, соціально-економічних відносин у суспільстві певним чином залежить від того, наскільки кожна людина займає активну життєву позицію, готова до участі в управлінні суспільством, є лідером свого життя. Особливо складно у змінних умовах буття самовизначитися підлітку, для якого сьогодення є значущим етапом соціалізації. Дуже важливо, щоб підліток навчився адекватно оцінювати довколишній світ, розвинув готовність до гнучкої поведінки, пошукової активності, спрямованої на задоволення потреби у новій інформації, у розширенні власного досвіду. Психологи стверджують: для того, щоб бути успішним в інформаційному, мінливому суспільстві, необхідно володіти цілою низкою лідерських компетенцій.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 49 / PDF downloads: 36

Біографія автора

Тетяна Іванівна Вінник, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаїв, доцент, к.психол.н.

Посилання

Класні години з психологом / укл. О.В.Скворчевська, О.С.Нурєєва. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 240с.

Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. – СПб.: Питер, 2000 – 624с. – (Серия «Мастера психологии»).

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Вінник, Т. І. (2022). Психолого-педагогічні умови розвитку лідерського потенціалу особистості підлітків у навчально-виховному процесі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 278–282. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7550

Номер

Розділ

Розділ V