Роль дидактичних ігор в розвитку творчих здібностей молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7577Ключові слова:
роль дидактичних ігор в розвитку творчих здібностей молодших школярівАнотація
У Державній національній програмі «Освіта» визначена проблема розвитку «творчих здібностей, творчої активності та самостійності як така, що потребує нового підходу, науково-методичного осмислення» [4; с.61] Розв’язання цієї проблеми передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту і методів навчально-виховного процесу,
спрямованого саме на розвиток творчих здібностей учнів.
Metrics
Посилання
Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности. Основы педагогики творчества. - Казань: Издательство Казанского университета, 1988. — 93с.
Валлон А. Психическое развитие ребенка. - М, 1967. - 195 с.
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском воздаете: психологический очерк: Кн. для учителя - М.: Просвещение, 1991. — 93 с.
Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI ст.). - К.: Райдуга, 1994. - 61с.
Дошкільна педагогічна психологія / За ред. Д. Ф. Ніколенка. - К., 1987.
Козлова О. А., Куликова Т. А. Дошкольная педагогика. - М., 2002.
Кравець В. Історія класичної та зарубіжної педагогіки та шкільництва / Навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів. - Тернопіль, 1996 - 436 с.
Макаренко А. С. Гра // Твори: в 7 т. - К , 1954 - Т.4. - С. 367-368.
Пономарёв Я.А. Психология творчества. - М.: Педагогіка, 1976. - 280 с.
Роджерс К. Творчество как усиление себя // Вопросы психологии. - 1990. - №1. - С. 164-168.
Семенов В. Г. Динамическая классификационная модель игры.- К.: АН СССР, 1984.-198 с.
Спиркин А.Г. О творческой силе человеческого разума. - М.: Мысль, 1979.-389 с.
Сухомлинський В.О. Інтерес до учіння - важливий стимул навчальної діяльності учнів / Сухомлинський Василь Олександрович. Вибрані твори: В 5 тт. - Т. 1. - С. 12.
Удальцова Е. И. Дидактические игры в воспитании и обучении дошкольников. - М., 1976. - С. 4.