Проблема формування ціннісної сфери юнака

Автор(и)

  • В. Крючкова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7579

Ключові слова:

проблема формування ціннісної сфери юнака

Анотація

Молодіжні проблеми завжди хвилювали людську спільноту, адже молодь - це свого роду «фундамент» соціуму, його основа та «двигун» розвитку. Усі надії та сподівання покладаються на молодих людей, які символізують близьке і віддалене майбутнє усього суспільства. Саме тому гак важливо, аби у молоді формувався соціально-нормативний світогляд, переважали у власних вчинках загальнолюдські цінності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 232

Біографія автора

В. Крючкова, Криворізький державний педагогічний університет

ф-ту іноземних мов

Посилання

Абушенко В.Л. Ценностные ориентации - М.: Харвест, - 2001. - 199 с.

Войтко В. І. Психологічний словник / В. І. Войтко. - К. : Вища школа, 1982-486 с.

Головаха Е.И. Жизненные перпективы и профессиональное самоопределение молодежи - К.:Наукова думка, 1988. - 342 с.

Горустович А. С. Понятие о ценностных ориентациях в психологической науке / А. С. Горустович // Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 191.

Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности-М. :Прогресс, 1986. -320 с.

Кавалеров A.B. Ціннісні орієнтації та їх класифікація // Наукове пізнання. Методологія та технології. - 2000. - № 1. - с. 33-36.

Кадієвська І. А. Цінності в процесах творення консолідуючої ідеології // Грані. - 2009. - № 2. - С. 50-53.

Кон И.С. Психология ранней юности - М.:Просвещение, 1989. - 252 с.

Павліченко А. Ціннісні орієнтації у системі становлення особистості // Психологія і суспільство. - 2005. - № 4. - С. 98-121.

Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник / В. Б. Шапар. - X . : Прапор, 2007.- 587 с.

Савчин М. Загальні особливості зрілої юності // Вікова психологія. - K., 2005. - С. 257-262.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Крючкова, В. (2022). Проблема формування ціннісної сфери юнака. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 125–132. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7579

Номер

Розділ

Розділ II