Дослідження рівня емпатії у студентів психологічного профілю навчання

Автор(и)

  • Катерина Фоміна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7580

Ключові слова:

дослідження рівня емпатії у студентів психологічного профілю навчання

Анотація

Проблема пізнання людини є однією з найактуальніших в науці. Адже у процесі пізнання іншої людини одночасно відбувається емоційне оцінювання її, намагання зрозуміти вчинки, спрогнозувати її поведінку та «моделювати власну. Цього досягають завдяки використанню механізмів соціальної перцепції, іцо розуміються як способи, за допомогою яких люди інтерпретують, розуміють і оцінюють інших людей.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 69

Біографія автора

Катерина Фоміна, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного факультету

Посилання

Мей Р. Исскуство психологического консультирования. - М.:КлассД994.

Обозов H.H. Психология межличностных отношений.- К.:Либідь,1990.

Орбан-ЛембрикЛ.С. Соціальна психологія. Навч.посібник. К:Академвидав, 2005.

Панок В.Основи практичної психології.-К.: Либідь, 2003.

Роджерс К. Взгляд на психотерапію. Становление человека.-М, 1994.-С.106.

Роджерс К.Р.Эмпатия //Психология эмоций. Тексты.-М.:МГУ,1984.

Фанч Ф. Преобразующие диалоги.-К.: Ника-Центр, Вист, 1997.

Хомік B.C. Емпатія та децентралізація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень.//Практична психологія та соціальна робота. -2007,№ 10, с.8-16.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Фоміна, К. (2022). Дослідження рівня емпатії у студентів психологічного профілю навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 133–136. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7580

Номер

Розділ

Розділ II