Тендерні особливості спілкування в юнацькому віці

Автор(и)

  • Олена Юріївна Калюга Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7581

Ключові слова:

гендерні особливості спілкування в юнацькому віці

Анотація

Як свідчить аналіз опрацьованої літератури, існує декілька концепцій гендера. Це обумовлено як відносною «молодістю» гендерного підходу (перші наукові праці з ’явилися близько двадцяти років тому); так і складністю самого феномена. Гендер є складним соціокультурним явищем, що відображає відмінності в поведінці, ментальних га емоційних характеристиках між чоловічим та жіночим. Без з’ясування ролі жінки та чоловіка в сучасному житті, тих специфічних внесків, які кожен із них
робить у розвиток суспільства, неможливе серйозне психологічне дослідження. Дана тема роботи є доволі актуальною, ще й тому, що тендерні особливості особистості не виникають одразу з народженням дитини, вони розвиваються протягом усього людського життя і залежать від багатьох умов і чинників. Цей розвиток має свої закономірності та протиріччя. Від нього залежить характер життєвого сценарію людини, стиль життя та особливості спілкування [2].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 53

Біографія автора

Олена Юріївна Калюга, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультета

Посилання

Андреева Г. М. Социальная психология. M., 2006.

Вікіпедія - вільна енциклопедія.

Кон И.С. Психология юношеского возраста. - М.:Просвещение, 1979.

Общая психология: Курс лекций для первой ступени педагогического образования / Сост. Е. И. Рогов. - M.: ВЛАДОС, 2005.

Токарева Н.М., Шамне A.B. Методичні рекомендації до вивчення курсу вікової психології. - Видання друге, доповнене. - Кривий Ріг, 2007. - 96 с.

http://difer-menwomen.ru

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Калюга, О. Ю. (2022). Тендерні особливості спілкування в юнацькому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 136–141. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7581

Номер

Розділ

Розділ II