Вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Жураковська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7583

Ключові слова:

вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків

Анотація

Живучи в сучасному світі, ми постійно стикаємося з засобами масової інформації. Вони стали невід’ємною частиною нашого життя. Вважається, що якщо ти не користуєшся такими джерелами, то ти людина несучасна і, м’яко кажучи, дивна. З роками підвищується тиск ЗМТ на свідомість та підсвідомість людини, інформаційний вплив стає настільки завеликим, що стають помітними результати такого впливу. Підвищення
агресивності, злочинності, тривожності, і навіть частота психічних мхгюрювань говорять самі за себе. Ми просто перевантажені зайвою інформацією, яка зазвичай не несе ніякої користі.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 71

Біографія автора

Ірина Олександрівна Жураковська, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного ф-ту

Посилання

Комарова Н.М. Вплив ЗМІ на різні аспекти способу життя молоді. / Надія Миколаївна Комарова//Психологічна газета. - 2006. - №23 - с. 29-32.

Дроздов А. „ Агрессивное” телевидение: соц.-психол. Анализ феномена // Социс. - 2001. - №8 - С. 62-67.

Щорс В. Негативний вплив ЗМІ на молодь./ Вадим Щорс, Олена Столяренко // Психолог. - 2009. - №31-32. - с.44-58.

Мерзлякова О., Колісник О. Дослідження вразливості до маніпуляційного впливу./Олена Мерзлякова, Ольга Колісник // Психолог. - 2008. - №12. - с. 10-14.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Жураковська, І. О. (2022). Вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 150–156. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7583

Номер

Розділ

Розділ III