Зниження рівня професійного вигорання практичних психологів шляхом психопрофілактики та особистісної психокорекції

Автор(и)

  • A.I. Жук Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7592

Ключові слова:

зниження рівня професійного вигорання практичних психологів шляхом психопрофілактики та особистісної психокорекції

Анотація

Сучасний розвиток психології загострює питання вдосконалення фахової підготовки практичних психологів, специфіки роботи яких погребує формування вмінь професійної взаємодії в межах «людина-людина». Особистісна психокорекція психолога - необхідна умова ефективної роботи в галузях соціальної допомоги та психологічної служби. Підготовка практичних фахівців у вищих навчальних закладах країни спрямована на формування професійно-особистісних якостей фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор A.I. Жук, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    магістрантка педагогічного ф-ту

Посилання

Водопьянова Н.Е., Старченкова «Психологическое выгорание» и качество жизни /Н.Е.Водопьянова. - Психологические проблемы самореализации личности / Под ред.. Л.А. Коростылевой. СПб 2002. С. 73-75

Водопьянова Н.Е. Стратеги и модели преодолевающего поведения /Н.Е. Водопьянова. - Практикум по психологи менеджмента и профессиональной деятельности / Под ред.. Г.С. Никифорова, М.А. Дмитриевой, В.М. Снеткова. СПб ., 2001.С. 33-37

Маклаков А.Г. Оцнека уровня развития адаптационних спосібностей личности // Практикум по психологи менеджмента и профессиональной деятельности / Под ред.. Г.С. Никифорова, М.А.

Дмитриевой, В.М. Снеткова. СПб ., 2001.

Рангинская Т.В. Синдром выгорания в социальных профессиях. / Т.В. Рангинская. - Психологический журнал. 2002. Т. 23. №3. С. 11-13

Завантаження

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Зниження рівня професійного вигорання практичних психологів шляхом психопрофілактики та особистісної психокорекції. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 210-216. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7592