Психодрама як засіб творчого вираження емоцій

Автор(и)

  • Г.О. Фіщіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7595

Ключові слова:

психодрама як засіб творчого вираження емоцій

Анотація

Для практичних психологів найбільш складною віковою категорією у шкільному закладі є підлітки. Особливість полягає у тоїму, що підлітковий період знаменує «друге народження особистості» [2], характеризується проблемами в емоційній сфері: бурхливими змінами, які зачіпають усі сторони розвитку, а особливо фізичний, що створює проблеми у сприйняті своєї зовнішності; емоційною нестабільністю; наявністю гострих внутрішніх та зовнішніх конфліктів; прагненням пізнати себе. Діти цього віку особливо потребують кваліфікованої психологічної допомоги, проте їм дуже важко визнати цей факт. Застосування психологом у корекційній роботі елементів  сиходрами
падає можливість у недирективній, творчій формі допомогти підлітку пізнати себе, пропрацювати свої емоційні проблеми через рухи, малюнки, звуки, гру, візуальні образи [3; 6; 10].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 65

Біографія автора

Г.О. Фіщіна, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка педагогічного ф-ту

Посилання

Вознесенская Е. Л. Кто Я? Что Я? Только лишь...(опыт сочетания психодрамы и арт-терапии в работе с образом Я) / Вознесенская Елена // Журнал психодрама и современная психотерапия. - 2004. - №1-2. С. 126-135.

Выготский Л. С. Детская психология. Педология подростка / Лен Семенович Выготский. - М. : Педагогика, 1984. - 432 с. - (Собрание починений: В 6-ти т. Т. 4) (Акад. пед.. наук СССР).

Горностай П. П. Личность и роль: Ролевой подход в социальной психологии личности / Павел Петрович Горностай. - К.: Интерпресс ЛТД, 200 7 .-3 1 2 с.

Д. Снайдер Курс выживания для подростков / Ди Снайдер. - М. : Горизонт, 1995.-277 с.

Дубровина И. В. Практическая психология образования / И. И. Дубровина. — СПб. : Питер, 2004. — 592 с. - (Учебное пособие 4-е узд).

Казанская В. Г. Подросток. Трудности взросления / В. Г. Казанская. - СПб. : Питер, 2008. -2 8 7 с.

Келлерман П.Ф. Психодрама крупным планом: Анализ терапевтических механизмов / П. Ф. Келлерман [пер. с англ. И.А. Лаврентьевой]. — М. : Независимая фирма “Класс”, 1998. — 240 с. —

(Библиотека психологии и психотерапии).

Копытин А. И. Атр-терапия в общеобразовательной школе / А. И. Копытин. - СПб. : Академия Постдипломного педагогического образования, 2005. - 413 с.

Лидере А. Г. Психологический тренинг с шдросткам / Александр Лидере, - М. : Академия, 2001. - 243 с.

М. Карп Психодрама - вдохновение и техника / Марша Кари [пер. с англ. В. Мершавки и Г.Ченцовой]. - М. : Независимая фирма «Класс», 2000. - 326 с.

Морено Я. Психодрама / Яков Леви Морено; [пер. с англ. К. Перов]. - М. : ЭКСМО-Пресс, 2001. - 528 с.

Морено 3. Обзор исиходраматических техник / Зерка Морено // Психодрама и современная психотерашя. - 2003. - №2. - С. 4-15.

Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество / Валерия Мухина. - М. : Академия, 1999. - 456 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Фіщіна, Г. . (2022). Психодрама як засіб творчого вираження емоцій. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 225–231. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7595

Номер

Розділ

Розділ IV