Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до комунікативної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7601Ключові слова:
підготовка майбутніх інженерів-педагогів до комунікативної діяльностіАнотація
У сучасних умовах розвитку вітчизняної професійної освіти результативність підготовки майбутніх кваліфікованих робітникін залежить не тільки від глибоких фундаментальних знань та умінь інженерів-педагогів, а й від розвинутих у них мислення, творчих здібностей, здатності до організації взаємодії з учнями.
Metrics
Посилання
Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания, - Л.:Изд.-во ЛГУ, 1987. - 295 с.
Андреева Г.М. Общение и оптимизация совместной деятельности //Под ред. Г.М.Андреевой, Я.Яноушека. — М.: МГУ, 1987. — 302 с.
Бодалев A.A. Общение и формирование личности //Социальная психология личности. - М.: Наука, 1979. - С.25-34.
Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений. - М.: Политиздат, 1988. -3 1 9 с.
Киричук A.B. Проблемы общения как объект педагогического исследования // Рад.школа. - 1973. - №6. - С. 5 - 14. укр.
Коммуникативность обучения - в практику школы: Кн. для учителя / Под ред.И.Е.Пасова. - М.: Просвещение, 1985 - 127 с.
Леонтьев A.A. Психология общения. - 2 - е изд., испр. и доп. - М:
Смысл, 1997. - 365с.
Нечепоренко Л.С. Ділові педагогічні ігри для студентів // Рад.школа. - 1998. - №4. - C. 90-93.
Сагач Г.М. Мистецтво ділової комунікації: Навч.посіб. - K.: Україна, 1996. -180 с.