Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Автор(и)

  • Іванна Миколаївна Шаповал , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана
  • Олена Вячеславівна Прудська , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603

Ключові слова:

психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Анотація

Конкурентоспроможність сучасного вищого навчального закладу визначається якістю освітніх послуг. Але є необхідність визначити сутність поняття «освітні послуги» як
психологічного феномену, тобто як процесу навчально-професійної підготовки, яка відбувається в умовах навчально-виховної взаємодії студентів і викладачів. Причому, в цій взаємодії і студент, і викладач виступають як активні учасники, а саме, суб’єкти, що визначають, організують та регулюють свої індивідуальні дії та їхні результати. Таким
чином, якість освітніх послуг залежить не тільки від рівня професійної підготовки викладачів ВНЗ, але й від індивідуальної пізнавальної активності студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Іванна Миколаївна Шаповал, афіліація , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

    канд. психол. наук, доцент

  • автор Олена Вячеславівна Прудська , афіліація , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

    викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

Відсутні посилання.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 274-280. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603