Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»

Автор(и)

  • Тетяна Леонідівна Шепеленко , Криворізький економічний інститут ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604

Ключові слова:

емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»

Анотація

В умовах демократизації суспільства, гуманізації суспільного життя, гуманістичний принцип підходу до навчання та виховання повинен розглядатися як першооснова формування особистості майбутнього педагога. В силу цього все більш очевидною стає нагальна потреба змін в системі відносин «викладач-студент» в навчальному процесі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Леонідівна Шепеленко, афіліація , Криворізький економічний інститут ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана

    канд. пед. наук, доцент

Посилання

Борышевский М.И. Развитие саморегуляции поведения. - К.: Искусство, 1992.-168 с.

Ильин Е.И. Эмоции и чувства. - СПб.: Питер, 2001. - С. 633-634

Коломинский Я.Л. Психология педагогического взаимодействия. Речь, 2007. - 240 с.

Яковлева Е.Л Эмоциональные механизмы личностного и творческого развития //Вопросы психологии.- №4, 1997. - С. 20-27.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент». (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 280-284. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604