Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»

Автор(и)

  • Тетяна Леонідівна Шепеленко Криворізький економічний інститут ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604

Ключові слова:

емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»

Анотація

В умовах демократизації суспільства, гуманізації суспільного життя, гуманістичний принцип підходу до навчання та виховання повинен розглядатися як першооснова формування особистості майбутнього педагога. В силу цього все більш очевидною стає нагальна потреба змін в системі відносин «викладач-студент» в навчальному процесі.

Metrics

PDF views
46
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 72 / PDF downloads: 46

Біографія автора

Тетяна Леонідівна Шепеленко, Криворізький економічний інститут ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Борышевский М.И. Развитие саморегуляции поведения. - К.: Искусство, 1992.-168 с.

Ильин Е.И. Эмоции и чувства. - СПб.: Питер, 2001. - С. 633-634

Коломинский Я.Л. Психология педагогического взаимодействия. Речь, 2007. - 240 с.

Яковлева Е.Л Эмоциональные механизмы личностного и творческого развития //Вопросы психологии.- №4, 1997. - С. 20-27.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Шепеленко, Т. Л. (2022). Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент». Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 280–284. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604

Номер

Розділ

Розділ V