Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610Ключові слова:
інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвиткуАнотація
«Найкраща для малюка та іграшка, - писав К.Д. Ушинський, - яку він може примусити по-різному змінюватися: для маленьких дітей найкраща іграшка- купа піску».
Дійсно малюків завжди приваблює можливість активно і різноманітно діяти з ним - пересипати, копати, будувати. Ігри з піском і водою підводять дитину до опредмечування думки, реалізації її в матеріалі. Це, власне, одна з перших шкіл діалектичного мислення. Пісок і вода - найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей, починаючи з раннього віку.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 57
/ PDF downloads: 60
Посилання
Базова програма «Я у світі»
Галигузова Л.Н., Смирнова Е.О.Ступени общения: от года до семи лет._ М., 1992.
Гребенко Т.М., Зинкевич-Естигнеева Т.Д. Чудеса на песке. Песочная игротерапия. - СПб.:Институт специальной педгогики и психологи, 1988.