Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610Ключові слова:
інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвиткуАнотація
«Найкраща для малюка та іграшка, - писав К.Д. Ушинський, - яку він може примусити по-різному змінюватися: для маленьких дітей найкраща іграшка- купа піску».
Дійсно малюків завжди приваблює можливість активно і різноманітно діяти з ним - пересипати, копати, будувати. Ігри з піском і водою підводять дитину до опредмечування думки, реалізації її в матеріалі. Це, власне, одна з перших шкіл діалектичного мислення. Пісок і вода - найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей, починаючи з раннього віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Базова програма «Я у світі»
Галигузова Л.Н., Смирнова Е.О.Ступени общения: от года до семи лет._ М., 1992.
Гребенко Т.М., Зинкевич-Естигнеева Т.Д. Чудеса на песке. Песочная игротерапия. - СПб.:Институт специальной педгогики и психологи, 1988.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-28
Номер
Розділ
Розділ V
Як цитувати
Інноваційні стратегії психокорекційної роботи з дітьми, які мають затримку психологічного розвитку. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 315-318. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7610