Управлiння вчителем зворотним зв’язком в освiтньому процесi .
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671Ключові слова:
зворотній зв'язок, фідбек, мотивація, похвала, моделi зворотного зв’язку, управлiння зворотним зв’язкомАнотація
У статтi запропоновано огляд пiдходiв i моделей зворотного
зв’язку в освiтньому процесi, визначено загальнi властивостi
ефективного фiдбеку, розглянуто особливостi управлiння вчителем
зворотним зв’язком. Узагальнено докази впливу фiдбеку на навчання
й успiшнiсть учнiв, зокрема з’ясовано, що похвала на особистiсному
рiвнi як рiзновид фiдбеку є неефективною. Типiзовано види фiдбеку
за рiзними критерiями, зокрема, за джерелом виникнення, формою,
метою, складнiстю, часом надання, за направленiстю щодо досягнення
цiлей. Визначено чинники й умови надання ефективного зворотного
зв’язку. Позначено проблеми, якi можуть заважати ефективностi
управлiння вчителем фiдбеком в освiтньому процесi.
Metrics
Посилання
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.