Управлiння вчителем зворотним зв’язком в освiтньому процесi .

Автор(и)

  • Олена Халік , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671

Ключові слова:

зворотній зв'язок, фідбек, мотивація, похвала, моделi зворотного зв’язку, управлiння зворотним зв’язком

Анотація

У статтi запропоновано огляд пiдходiв i моделей зворотного
зв’язку в освiтньому процесi, визначено загальнi властивостi
ефективного фiдбеку, розглянуто особливостi управлiння вчителем
зворотним зв’язком. Узагальнено докази впливу фiдбеку на навчання
й успiшнiсть учнiв, зокрема з’ясовано, що похвала на особистiсному
рiвнi як рiзновид фiдбеку є неефективною. Типiзовано види фiдбеку
за рiзними критерiями, зокрема, за джерелом виникнення, формою,
метою, складнiстю, часом надання, за направленiстю щодо досягнення
цiлей. Визначено чинники й умови надання ефективного зворотного
зв’язку. Позначено проблеми, якi можуть заважати ефективностi
управлiння вчителем фiдбеком в освiтньому процесi.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Халік, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук, доцент
    доцент кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2023-05-11

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати