Природа і причини виникнення стресів у студентської молоді

Authors

  • Анна Василівна Іщенко Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7265

Keywords:

стрес, студент, адаптація, вища освіта, молодь

Abstract

У статті проаналізовано природу виникнення стресів у студентської молоді. В статті виділені і проаналізовані причини і види стресів, які найчастіше зустрічаються у студентів, причини, що впливають на появу та прояви навчального стресу студентської молоді. Зроблено висновок про позитивний і негативний вплив стресів як на життєдіяльність організму, так і на життя студентів в цілому.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Анна Василівна Іщенко, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    магістрантка психолого-педагогічного факультету, науковий керівник: д.пс.н., доцент Токарева Наталя Миколаївна

References

Калошин В. Як долати стрес у педагогічній діяльності? / В. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 8. – С.75

Китаев-Смык Л. А. Психология стресса / Леонид Александрович Китаев-Смык. – Москва : Наука, 2013. – 386 с.

Розов В. Адаптивні антистресові психотехнології : навч. посібн. / В. С. Розов. – Київ : Кондор, 2009. – 278 с.

Розов В. Психологічна діагностика адаптивних здібностей до стресу / Віктор Сергійович Розов. – Київ : Либідь, 2011. – 68 с.

Тигранян А. Стресс и его значение для организма / Армен Тигранович Тигранян. – Москва : Наука, 2008. – 176 с.

Фиронян А. Стрес в навчанні студентів / А. Фиронян // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 8. – С.11

Циганчук Т. В. Стрес у професійній діяльності / Т. В. Циганчук // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту. – Вип. 30. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2015. – С.669– 678.

Published

2022-06-25

Issue

Section

Розділ II

How to Cite

Природа і причини виникнення стресів у студентської молоді. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 7, 91-96. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7265