Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах

Authors

  • Ольга Миколаївна Прокопенко , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346

Keywords:

фізична культура, фізичне виховання, здоров’я, здоровий спосіб життя, оздоровчі технології

Abstract

Автор розкриває проблему підвищення ефективності уроку фізичної культури. Основними чинниками оптимізації фізичного виховання у школі названо урізноманітнення змісту та організації уроків фізичної культури, виховання позитивного ставлення до здорового способу життя, демонстрації особистого прикладу вчителя, використання ігрових методів навчання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Ольга Миколаївна Прокопенко, , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    вчитель фізичної культури

References

Антропова М. В. Що треба знати про рухову активність і загартування дітей. / М. В. Антропова // Фізична культура в школі. – 1993.– №3.–С.28-36.

Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.

Лубишева Л. И. Концепция формирования физической культуры человека / Л. И. Лубишева. – Москва: ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.

Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я: навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – Київ: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.

Published

2022-06-25

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 233-236. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346