Дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Authors

  • Ірина Щічко Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7381

Keywords:

дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Abstract

Проблема розвитку уваги у молодшому шкільному віці досліджувалася значною кількістю психологів. Необхідність дослідження уваги учнів початкових класів зумовлюється тим, що у цьому віці уважність уперше формується як риса особистості, виявляючись у розвитку мимовільної і довільної уваги. Від уваги залежить ефективність багатьох аспектів діяльності молодших школярів. Дітям цього віку дуже важко підтримувати свою увагу на уроках. Одними з основних властивостей уваги, які мають великий вплив на навчальну діяльність молодшого школяра є переключення та концентрація. Саме на ці властивості уваги в першу чергу повинні спиратися вчителі в своїй педагогічній діяльності.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Ірина Щічко, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-2, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

References

Брязгунов М.В./Компонентний підхід до розуміння властивостей уваги [Текст] / М.В.Брязгунов // Психологічний журнал.- 2006.- №15(травень). - С.35-38.

Волков П.С.Дитяча психологія у питаннях і відповідях/ П.С.Волков.-М.,2002.

Страхов В.И.Внимание в структуре личности: Учебное пособие. – Саратов.,1969.-252с.

Published

2015-03-12

Issue

Section

Розділ II

How to Cite

Дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці. (2015). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 103-107. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7381