Особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах

Authors

  • Поліна Єрис Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7404

Keywords:

особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах

Abstract

Актуальність обраної теми не викликає сумнівів, зважаючи, перш за все, на те, що значення сім’ї в житті кожного індивіда і в житті суспільства неможливо переоцінити. Серед факторів, що мають першочергове значення для формування соціально-психологічного здоров’я підлітків, зокрема їх емоційної сфери, важливе місце посідає сім’я як невід’ємне середовище його життєдіяльності. Сучасні підлітки занурені у величезний потік інформації, тому батьки повинні володіти особливою культурою та майстерністю виховання для того, щоб мати можливіть плідно впливати на процес
формування соціальної компетентності своїх дітей. Підліток будує свою поведінку, основуючись на суб’єктивній оцінці того, що відбувається навколо нього.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Поліна Єрис, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    студентка факультету української філології, групи УФР-12, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

References

Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество/В.С. Мухина. - Академия, 1999. - 456с.

Фролов Ю. И. Психология подростка: Хрестоматия/ Ю.И. Фролов.-Российское педагогическое агенство, 1997. - 526 с.

Заброцький М. М. Вікова психологія: Навчальний посібник/ Микола Миколайович Забродський. - МАУП, 1998. - 92 с.

Байярд Р., Байярд Д. Ваш беспокойный подросток/ Р. Байярд, Д.Байярд. -М: Семья и школа, 1995. - 195с.

Ковалева Т. В., Степанова О. К. Подростки смутного времени (к проблеме социализации старшеклассников)/Т. В. Ковалева, О. К. Степанова/ Социс. - 1998.- №8. - 56-63с.

Published

2015-03-12

Issue

Section

Розділ V

How to Cite

Особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах. (2015). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 229-232. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7404