Теоретико-практичне обгрунтування засобів діагностики готовності студентів-психологів до розуміння психологічної ситуації клієнта (міжособистісний аспект)

Authors

  • O.A. Ткаченко Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7591

Keywords:

теоретико-практичне обгрунтування засобів діагностики готовності студентів-психологів до розуміння психологічної ситуації клієнта (міжособистісний аспект)

Abstract

Головна функція закладу освіти полягає у створенні належних психолого-педагогічних умов для підготовки висококваліфікованих фахівців, в тому числі в галузі практичної психології.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • O.A. Ткаченко, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    викладач кафедри загальної та вікової психології

References

Брудный A.A. Психологическая герменевтика: Учеб. Пособ. - М: Лабиринт, 1998. - 336 с.

Леонтьев A.A. Психология общения. - М: Смысл, 1997. - 365 с.

Славская А.Н. интерпретация как предмет психологического исследования // Психологический журнал - 1994. - Т. 15. - № 3. - С. 78 - 89.

Ткаченко O.A. Професійна підготовка студентів-психологів до розуміння психологічної ситуації клієнта // Теоретичні та прикладні проблеми психології. Збірник наукових праць. Східноукраїнський національний університет. - Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля,

- № 3 (8). - 223 с. - С. 93 - 100.

Ткаченко O.A. Особливості розуміння психологічної ситуації клієнта студентами-психологами / Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України. / За ред. Максименка С.Д. - K.: 2004, т. VI, в.6. - С. 367-376 .

Шевандрин Н.И. Психодиагностика, коррекция и развитие личности. - М: ВЛАДОС, 1998. - 512 с.

Published

2022-06-28

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Теоретико-практичне обгрунтування засобів діагностики готовності студентів-психологів до розуміння психологічної ситуації клієнта (міжособистісний аспект). (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 202-210. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7591