Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604Keywords:
емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент»Abstract
В умовах демократизації суспільства, гуманізації суспільного життя, гуманістичний принцип підходу до навчання та виховання повинен розглядатися як першооснова формування особистості майбутнього педагога. В силу цього все більш очевидною стає нагальна потреба змін в системі відносин «викладач-студент» в навчальному процесі.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Борышевский М.И. Развитие саморегуляции поведения. - К.: Искусство, 1992.-168 с.
Ильин Е.И. Эмоции и чувства. - СПб.: Питер, 2001. - С. 633-634
Коломинский Я.Л. Психология педагогического взаимодействия. Речь, 2007. - 240 с.
Яковлева Е.Л Эмоциональные механизмы личностного и творческого развития //Вопросы психологии.- №4, 1997. - С. 20-27.
Downloads
Published
2022-06-28
Issue
Section
Розділ V
How to Cite
Емоційна саморегуляція як детермінанта гуманізації відносин в системі «викладач-студент». (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 280-284. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7604