The teacher’s management of feedback in the educational process learning process
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671Keywords:
feedback, motivation, praise, feedback models, feedback managementAbstract
У статтi запропоновано огляд пiдходiв i моделей зворотного
зв’язку в освiтньому процесi, визначено загальнi властивостi
ефективного фiдбеку, розглянуто особливостi управлiння вчителем
зворотним зв’язком. Узагальнено докази впливу фiдбеку на навчання
й успiшнiсть учнiв, зокрема з’ясовано, що похвала на особистiсному
рiвнi як рiзновид фiдбеку є неефективною. Типiзовано види фiдбеку
за рiзними критерiями, зокрема, за джерелом виникнення, формою,
метою, складнiстю, часом надання, за направленiстю щодо досягнення
цiлей. Визначено чинники й умови надання ефективного зворотного
зв’язку. Позначено проблеми, якi можуть заважати ефективностi
управлiння вчителем фiдбеком в освiтньому процесi.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Downloads
Published
2023-05-11
Issue
Section
Розділ IV
How to Cite
The teacher’s management of feedback in the educational process learning process. (2023). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 13, 120-134. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7671
