Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723

Ключові слова:

primary professionalization of the teacher, professionally important qualities, student age, teacher, emotional stability

Анотація

Статтю присвячено проблемі емоційної стійкості у
майбутніх педагогів. Констатовано зростання вимог до особистості й
поведінки педагога, до професійної компетенції фахівця в навчанні й
вихованні молодого покоління, до емоційно-вольової сфери особистості
педагога й такої професійно важливої якості як емоційна стійкість.
Доведено, що саме на етапі первинної професіоналізації активно
формуються професійні інтереси, цінності, навички, а також відбувається
формування особистісних якостей, як загалих, так і певних якостей, що є
властивими й важливими саме для даної фахової спрямованості.
Розглянуто різні підходи, щодо визначення емоційної стійкості. У статті
презентовано результати емпіричного дослідження емоційної стійкості у
майбутніх педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Катерина Валентинівна Пилипенко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, викладач кафедри загальної та вікової психології

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 154-159. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають