Психологічні особливості формування розумових дій у студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726Ключові слова:
у чіння, навчання, осмислення, розумові дії, логічне опосередкування, семантичні структури, аналітико-синтетична діяльність, узагальненняАнотація
Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Психологічні особливості формування розумових дій у студентів. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 93-102. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726