Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект)
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3906Ключові слова:
копiнг, копiнг-стратегiї, студенти, юнацький вiк, гендернi вiдмiнностiАнотація
Анотацiя. У статтi проаналiзовано проблему застосування копiнгстратегiй студентiв рiзної статтi. Розглянуто поняття копiнгу та
копiнг-стратегiй. Визначено стратегiї копiнг-поведiнки як певнi
способи поведiнки людини в складних (або стресових) ситуацiях.
Наведено результати дiагностики копiнг-стратегiй у юнацькому
вiцi. Представлено результати дослiдження способiв реагування
на стрес. Продемонстровано рiзницю результатiв дослiдження мiж
хлопцями та дiвчатами: студенти надають перевагу знаходженню
правильних рiшень i намагаються застосовувати адекватнi та
ефективнi копiнг-стратегiї. Запропоновано психолого-педагогiчнi
методи щодо формування правильної стратегiї подолання життєвих
труднощiв у студентiв.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2020-04-22
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект). (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 63-70. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3906