Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908Ключові слова:
самовиховання, самопiзнання, саморегуляцiя, особистiснi змiни, самоповагаАнотація
Анотацiя. У статтi представлено теоретичний аналiз проблеми
самовиховання особистостi як психологiчного феномену. Визначено
поняттєво-категорiальний апарат та розкрито деякi сутнiснi
особливостi процесу самовиховання. Виявлено структуру та динамiку
процесу самовиховання в контекстi категорiї самосвiдомостi.
Пiдкреслюється роль самопiзнання, саморегуляцiї, самоставлення
та самоповаги у напрямку позитивних трансформацiй особистостi.
Встановлено, що процеси самовиховання i саморегуляцiї являють
собою свiдому практичну дiяльнiсть, спрямовану на бiльш повну
реалiзацiю людиною себе як особистостi. Окреслено перспективи
подальших дослiджень.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2020-04-22
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 82-90. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908