Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя

Автор(и)

  • Олександра Сергiївна Соколовська , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911

Ключові слова:

компетентнiсть, педагогiчна компетентнiсть, професiйно-педагогiчна компетентнiсть, комунiкативна компетентнiсть, функцiонально-структурнi компоненти

Анотація

Анотацiя. У статтi здiйснений аналiз теоретичних засад проблеми
комунiкативної компетентностi як iнтегративного утворення
особистостi майбутнього вчителя. Представлено варiативнiсть
визначення поняття «комунiкативна компетентнiсть». Розглянуто
рiзнi пiдходи науковцiв до розкриття сутностi i змiсту означеного
феномену. Визначено основнi структурно-функцiональнi компоненти
комунiкативної компетентностi (гностичний, мотивацiйно-цiннiсний,
операцiйно-дiяльнiсний, рефлексивний, особистiсний, емоцiйновольовий) та подано їх змiстовну характеристику. За результатами
теоретичного аналiзу означено комунiкативну компетентнiсть
як систему внутрiшнiх резервiв особистостi, необхiдних для
комунiкативної дiї в мiжособистiснiй взаємодiї.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександра Сергiївна Соколовська, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студент факультету дошкiльної та технологiчної освiти

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 110-118. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911