Формування компетенцiй у школярiв у позаурочний перiод

Автор(и)

  • Анастасiя Геннадiївна Павленко , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3923

Ключові слова:

канiкули, якiсть освiти, мотивацiя, органiзацiя вiдпочинку, учнiвськi компетенцiї, постiйний розвиток

Анотація

Анотацiя. В статтi розглядається проблема органiзацiї вiдпочинку та
вiльного часу учнiв у позаурочний перiод, а також пропонується шлях
вдосконалення та оптимiзацiї навчального процесу. Пропонується
спосiб бiльш цiкавої подачi матерiалу та забезпечення якiсного
засвоєння ЗУН, що може полегшити навчальний процес у рамках
школи та вивести навчання на новий, добровiльний рiвень.
Подано аналiз рiзних поглядiв щодо сучасної системи освiти,
визначено проблеми молодi в рамках освiтньої дiяльностi та
особливостi формування актуальних знань. Представлено результат
дiагностичного дослiдження, проведеного серед учнiв, батькiв та
вчителiв, щодо оптимiзацiї часу лiтнiх канiкул задля впливу на
рiвень запам’ятовування, мотивацiйну сферу та дiяльнiсть учнiв,
забезпечення всебiчного розвитку учнiв згiдно з сучасними потребами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анастасiя Геннадiївна Павленко, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    магiстрант факультету iноземних мов

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ IV