Медiаторство як засiб вирiшення конфлiктiв у студентському середовищi

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Устiнова-Бойченко , , Криворiзький факультет Нацiонального унiверситету «Одеська юридична академiя»

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3924

Ключові слова:

конфлiкт, педагогiчний експеримент, медiацiя, процедура медiаторства, примирення, вирiшення конфлiкту, студентське середовище

Анотація

Анотацiя. Стаття присвячена дослiдженню такої соцiальної категорiї,
як медiаторство. Доведена актуальнiсть упровадження такої процедури
у студентському середовищi, оскiльки об’єднання рiзних особистостей
може стати пiдгрунтям для розвитку конфлiктiв. Описано результати
психолого-педагогiчного експерименту у двох вiкових групах: студентiв
першого курсу рiзних вищих навчальних закладiв. Показано, що
частiше, в залежностi вiд вiкової групи, студенти обирають стратегiю
поведiнки у вирiшеннi конфлiктної ситуацiї у якостi суперництва
та спiвробiтництва, а бiльш старша вiкова група ще й компромiс.
Обгрунтовано, що медiаторство найбiльш ефективне для вирiшення
конфлiктiв у студентському середовищi.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Миколаївна Устiнова-Бойченко, афіліація , , Криворiзький факультет Нацiонального унiверситету «Одеська юридична академiя»

    кандидат юридичних наук, доцент
    завiдувач кафедри кримiнально-правових дисциплiн

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати