Дослiдження особистiсної рефлексiї в пiдлiтковому вiцi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4411Ключові слова:
рефлексiя, особистiсна рефлексiя, рефлексивнiсть, пiдлiтковий вiк, розвиток особистостi, свiдомiстьАнотація
Статтю присвячено дослiдженню рефлексiї в пiдлiтковому
вiцi. Розглянуто та проаналiзовано науковi джерела з окресленої
теми. Визначено важливiсть рефлексування. Представлено погляди
науковцiв на дослiджуваний феномен i його значущiсть у пiдлiтковому
вiцi. За допомогою методики визначення рiвня рефлексивностi
А. В. Карпова, В. В. Пономарьової здiйснено дiагностику рiвня
розвитку рефлексiї в сучасних пiдлiткiв. Наведено результати аналiзу
дiагностики. Зроблено висновки щодо наявного рiвня особистiсної
рефлексiї в пiдлiткiв i розроблено психолого-педагогiчнi рекомендацiї
щодо його пiдвищення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2021-05-02
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Дослiдження особистiсної рефлексiї в пiдлiтковому вiцi. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 77-82. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4411