Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418Ключові слова:
педагогiка партнерства, спiвпраця вчителя i батькiв, дитина з особливими освiтнiми потребами, iнклюзивна освiта, команда психологопедагогiчного супроводуАнотація
У статтi висвiтлено проблему налагодження взаємодiї
мiж вчителем i батьками дiтей з особливими освiтнiми потребами
на засадах педагогiки партнерства. Акцентовано на специфiчностi
психологiчного стану родини, яка виховує дитину з особливими
освiтнiми потребами як передумови утруднення спiвпрацi всiх
учасникiв команди психолого-педагогiчного супроводу. Зроблено
спробу видiлити психологiчнi критерiї гармонiзацiї партнерства
батькiв i вчителя в умовах iнклюзивного освiтнього середовища.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2021-05-02
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 131-139. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418