Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212Ключові слова:
шкільний вік, розумовий розвиток, розумові операціїАнотація
У статті надано загальну характеристику особливостей розумового розвитку учнів шкільного віку. Розкрито класифікацію розумових операцій. Визначено стратегію використання нових технологій у роботі з учнями різного шкільного віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 58-61. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212