Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку

Автор(и)

  • Валентина Миколаївна Король , КНТМЛ № 16
  • Олена Анатоліївна Петренко , КНТМЛ № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212

Ключові слова:

шкільний вік, розумовий розвиток, розумові операції

Анотація

У статті надано загальну характеристику особливостей розумового розвитку учнів шкільного віку. Розкрито класифікацію розумових операцій. Визначено стратегію використання нових технологій у роботі з учнями різного шкільного віку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Валентина Миколаївна Король, афіліація , КНТМЛ № 16

    заступник директора з НВР

  • автор Олена Анатоліївна Петренко, афіліація , КНТМЛ № 16

    заступник директора з НВР 

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 58-61. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212