Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225Ключові слова:
індивідуальний стиль діяльності, стиль педагогічної діяльності, педагогічне проектування, самопроектування стилю педагогічної діяльності, ефективність стилю педагогічної діяльності, професійні компетенції учителя, формування стилю педагогічної діяльностіАнотація
Стаття присвячена аналізу проблеми стилю педагогічної діяльності в контексті проектної парадигми. Автор розглядає зміст, ефективність стилю педагогічної діяльності, фактори, що впливають на його формування. У статті висвітлено результати емпіричного дослідження стилю педагогічної діяльності студентів-педагогів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 117-127. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225