Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226Ключові слова:
виховання, педагогічне проектування, проектування виховної діяльності, рівень вихованості, педагогічна взаємодія, професійні компетенції учителяАнотація
Дана стаття розглядає особливості професійних компетенцій вчителя як суб’єкта виховної взаємодії з учнем в контексті проблематики психолого-педагогічного проектування. У статті висвітлено результати експериментального дослідження очікувань учнів щодо професійних компетенцій вихователів, представлено показники рівня вихованості учнів як суб’єктів виховної ситуації та особливості їх стосунків з учителем.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 127-132. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226