Фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів

Автор(и)

  • Людмила Олексіївна Федорова , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 23

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7399

Ключові слова:

фізіологічні основи психічної діяльності та поведінки учнів

Анотація

Пізнати самого себе, розкрити мотиви вчинків людей – це намагання кожної мислячої людини. Таке пізнання дозволяє краще орієнтуватися та виховувати себе. Як цього досягти? Ніщо, звісно, не може замінити життєвого досвіду, але він недостатній, якщо не узагальнюється, не висвітлюється наукою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Людмила Олексіївна Федорова, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 23

    вчитель біології

Посилання

Венгер Л.А. психологічні питання підготовки дітей до навчання в школі. / Л.А. Венгер – К, 2000.-289с.

Мухіна В.С. Дитяча психологія. / В,С, Мухіна –М., 1995-313с.

Овчарова Р.В. Практична психологія в початковій школі. /Р.В.Овчарова.-М., 1999-261с

Петровский А.В. Соціальна психологія колективу /А.В. Петровский, В.В. Шпанський. –К., 2012-291с.

6.Столяренко Л.Д. Педагогическая психология ростов н/Д: «Феникс», 2003.544с.

Психология: учеб. Ред. А.А.Крілова – М. Т.К. Велби, Издательство Проект, 2005-752с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выгодский.-М: Педагогика Пресс, 1999-122с.

Станіславська Г.П. Розвиток творчих здібностей школярів.- Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007-64с.

Штернберг Р.Дж. Интелект, приносящий успіх/ Пер. с англ..- Миск: Попурри, 2000-368с.

Завантаження

Опубліковано

2015-03-12

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати