Дослідження рівня домагань як механізму саморегуляції та поведінки

Автор(и)

  • Гюльнар Асхаб Кизи Мамедова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7508

Ключові слова:

дослідження рівня домагань як механізму саморегуляції та поведінки

Анотація

Актуальність теми визначається низкою причин. Розбудова державності України, побудова нового гуманного, демократичного суспільства висуває на передній план проблеми, пов'язані з формуванням всебічно розвиненої особистості, здатної адекватно сприймати зміни в суспільному житті, проявляти свідому активність, спрямовану на приведення внутрішніх резервів у відповідність до зовнішніх умов. Вирішення цих проблем з необхідністю привертає увагу до таких фундаментальних утворень особистості як самооцінка та рівень домагань [5].

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Гюльнар Асхаб Кизи Мамедова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Макаренко Наталя Миколаївна, к.психол.н., доцент

Посилання

Бороздина Л. В. Исследование уровня притязаний. Учебное пособие/ Л.В.Бороздина. – М., 1986. –103 с.

Семаго М. Интегративная оценка эмоционально-личностной среды у детей. / Школьный психолог / - № 2. - М. 2003.

Виготський Л.С. Педагогічна психологія / під редакцією В.В. Давидова/ Л.С.Виготський. – М.: Педагогіка, 1991. – 479с.

http://www.djerelo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9393&Itemid=71. Пашукова Т. И., Допира А. И.,

http://studentam.net.ua/content/view/3236/86/. Пашукова Т. И., Допира А. И., Дьяконов Г. В. Психологические исследования: Практикум по общей психологии для студентов педагогических вузов. Учеб. пособие. — М.: Изд-во «Институт практической психологии», 1996.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ I

Як цитувати