Прояви креативного мислення у школярів та ліцеїстів

Автор(и)

  • Ігор Андрійович Алєка Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7517

Ключові слова:

прояви креативного мислення у школярів та ліцеїстів

Анотація

У класичній системі освіти учбові програми побудовані, як правило, на запам'ятовуванні, накопиченні фактів та інших нетворчих формах діяльності. Тому більшість учнів чинять серйозний опір, якщо подальше навчання або робота вимагають від них прояву творчих здібностей. Це пов’язано з тим, що прояв таких здібностей у праці для учнів є новизною, і не кожен учень з легкістю пристосовується до нових умов і вимог діяльності. Уникнути таких конфліктів можна, якщо заохочення творчої діяльності почнеться на ранніх стадіях навчально-виховного процесу, ще з дошкільних установ, і продовжуватиметься впродовж всієї трудової, творчої діяльності особитості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ігор Андрійович Алєка, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студент фізико-математичного факультету, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна, доцент, к.психол.н.

Посилання

Гатанов Ю.Б. Курс развития творческого мышления (по методике Дж. Гилфорда и Дж. Рензулли): Первый год обучения (для детей 6-10 лет). — СПб: ГП «Иматон», 1996. - 84 с.

Гордон У. Синектика: развитие творческого воображения. - М., 1961.

Клышев Н.Ю. Креативность: научный конструкт или жизненная необходимость// Проблемы воспитания. - 2004. - №6(41). - С.30.

Лейтес Н.С. Способность и одаренность в детские годы. — М., 1984. - 96 с.

Понасенкова С.В. Одаренные дети: формирование и развитие способностей (психологический аспект) // Проблемы воспитания. — 2003. — №2. — С.21-35. Чудновский В.Э., Юркевич В.С. Одаренность: дар или испытание. — М.: Знание, 1990. - 122 с.

Чудновский В.Э., Юркевич В.С. Одаренность: дар или испытание. — М.: Знание, 1990. - 122 с.

Психология Одаренности детей и подростков. / Под. ред. Лейтеса Н. С. М. : Академия,1996

Богоявленская М. Е. Природа проблем одаренных. // Одаренный ребенок, №4- 2004. с. 58-60.

Доровский А. И. Некоторые аспекты перевода потенциальной одаренности в явную. // Одаренный ребенок, №1-2005. с. 28-29.

Толмачева Н. А. Одаренность как педагогический и психологический феномен. // Одаренный ребенок, №4-2004. с. 58-60.

Савенков А. И. Путь к одаренности: исследовательское поведение дошкольников. - СПб. : Питер, 2004.

Доровский А. И. Дидактические основы развития одаренности учащихся. - М. : Российское педагогическое агентство, 1998.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ II