Використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Вірко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7545

Ключові слова:

використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови

Анотація

У зв’язку зі значним прогресом розвитку інформаційних та комунікаційних технологій відбуваються зміни в самому процесі вивчення іноземних мов. Використання інформаційних та комунікаційних технологій здійснює значний вплив на всі компоненти сучасної освітньої системи, і, зокрема, на предмет «Іноземна мова»: його цілі, задачі, сутність, методи та прийоми. Персональні комп’ютери, інтерактивні дошки, мережа Інтернет та засоби масової інформації стають необхідними засобами вивчення іноземних мов.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Олександрівна Вірко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пед.н., доцент Соловйова Наталя Дмитрівна

Посилання

Кузнєцов В.В. Технологии Интернет-образования / В.В. Кузнєцов // – Тамбов: Тамбовский государственный университет. - 2006. – С. 23-35.

Исаев Е.И. Повышение эффективности обучения психологии за счет использования интернет-технологий / Е.И. Исаев, А.Я. Фридланд //– Тула: Тульский государственный педагогический университет. - 2004. – С. 65-73.

Галишникова Е. М. Использование интерактивной Smart-доски в процессе обучения // Учитель. – 2007. - № 4. – С. 8-10

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – С. 130-134.

Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы // Инновации в образовании. – 2001. - №5. – С.106-107.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Використання інтерактивної дошки при розвитку діалогічних вмінь на уроці іноземної мови. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 256-260. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7545