Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603Ключові слова:
психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внзАнотація
Конкурентоспроможність сучасного вищого навчального закладу визначається якістю освітніх послуг. Але є необхідність визначити сутність поняття «освітні послуги» як
психологічного феномену, тобто як процесу навчально-професійної підготовки, яка відбувається в умовах навчально-виховної взаємодії студентів і викладачів. Причому, в цій взаємодії і студент, і викладач виступають як активні учасники, а саме, суб’єкти, що визначають, організують та регулюють свої індивідуальні дії та їхні результати. Таким
чином, якість освітніх послуг залежить не тільки від рівня професійної підготовки викладачів ВНЗ, але й від індивідуальної пізнавальної активності студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Відсутні посилання.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-28
Номер
Розділ
Розділ V
Як цитувати
Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 274-280. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603