Психологічні особливості формування розумових дій у студентів

Автор(и)

  • Катерина Колінько , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726

Ключові слова:

у чіння, навчання, осмислення, розумові дії, логічне опосередкування, семантичні структури, аналітико-синтетична діяльність, узагальнення

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Катерина Колінько, афіліація , ,

    Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
    студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
    вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
    структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
    засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
    розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
    функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
    результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
    студентів.

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати