Освіта дітей і молоді із обмеженими можливостями

Автор(и)

  • Іоланта Жаницька State University of Applied Sciences in Konin image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3738

Ключові слова:

освіта, учитель, учень із обмеженими можливостями, важливість освіти, труднощі у навчанні

Анотація

Освіта відіграє значну роль у житті тому, що воно є
ключовим фактором, котрий обумовлює особистісне благополуччя і
добробут. Освічені люди живуть більш повним і щасливим життям, мають
більше можливостей працевлаштування і отримують більш високу
зарплатню. Відповідно, освіта підвищує їх незалежність і дозволяє бути
корисними членами суспільства. Діти із обмеженими можливостями
потребують освіти, щоб розвинути розуміння світу, вийти на ринок праці,
приймати правильні рішення і ствердити свою незалежність. Вчителі
також відіграють дуже важливу роль в адекватному навчанні дітей із
особливими освітніми потребами. Робота із особливими учнями потребує
від вчителя певних особистісних властивостей, таких як терпіння,
самовладання і чутливість. Важливо налагодити партнерські відносини
між вчителями, учнями, їх батьками і допоміжною командою психологів
та терапевтів.
Стаття є спробою проаналізувати системну роль учителя в освіті
дітей із обмеженими можливостями.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Іоланта Жаницька, афіліація State University of Applied Sciences in Konin

    doktorantka, zajmuje się problematyką osób niepełnosprawnych

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV