Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання

Автор(и)

  • Анастасія Валеріївна Пастернак Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3752

Ключові слова:

адаптація, адаптація першокласників, адаптація до навчання, структурні компоненти адаптації, емоційне ставлення до школи, освітня програма «На крилах успіху»

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. В статті дано психологічну
характеристику адаптації першокласників до навчання, специфіку
адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації програми «На
крилах успіху». У статті висвітлено результати експериментального
дослідження особливостей дослідження емоційно-ціннісного ставлення
першокласників до однокласників, школи, навчальної діяльності в класі як
показників їхньої а даптації до навчання. Представлено результати
порівняльного аналізу результатів діагностики емоційного переживання
соціальних контактів першокласниками, що навчаються за програмою «На
крилах успіху» та в умовах традиційного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анастасія Валеріївна Пастернак, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету мистецтв

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 258-264. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3752