Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування

Автор(и)

  • Свiтлана Олександрiвна Суходольська , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3932

Ключові слова:

позитивна мотивацiя, провiднi мотиви, сирiтство, становлення особистостi дитини-сироти, навчальна мотивацiя

Анотація

Анотацiя. Стаття присвячена проблемi формування позитивної
мотивацiї у осiб зi статусом дитини-сироти (дитини позбавленого
батькiвського пiклування). Пiдкреслено специфiчнiсть умов
становлення особистостi дiтей-сирiт, як обставину для варiювання
мотивацiйної сфери дослiджуваних. Презентовано результати
емпiричного дослiдження спрямованостi навчальної мотивацiї
осiб з вiдповiдним статусом, зважаючи на домiнування одного з
мотивiв — досягнення успiху або уникнення (остраху) невдачi в
учбово-професiйнiй дiяльностi. Отриманi результати порiвняно з
показниками групи осiб, що виховувались у батькiвських сiм’ях.
Зроблено висновок про загальну тенденцiю домiнування позитивної
навчальної мотивацiї у випробуваних, включно з дiтьми-сиротами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Свiтлана Олександрiвна Суходольська, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студет природничого факультету

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 270–276. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3932