Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти

Автор(и)

  • Яна Олександрiвна Гапочка , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418

Ключові слова:

педагогiка партнерства, спiвпраця вчителя i батькiв, дитина з особливими освiтнiми потребами, iнклюзивна освiта, команда психологопедагогiчного супроводу

Анотація

У статтi висвiтлено проблему налагодження взаємодiї
мiж вчителем i батьками дiтей з особливими освiтнiми потребами
на засадах педагогiки партнерства. Акцентовано на специфiчностi
психологiчного стану родини, яка виховує дитину з особливими
освiтнiми потребами як передумови утруднення спiвпрацi всiх
учасникiв команди психолого-педагогiчного супроводу. Зроблено
спробу видiлити психологiчнi критерiї гармонiзацiї партнерства
батькiв i вчителя в умовах iнклюзивного освiтнього середовища.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Яна Олександрiвна Гапочка, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    викладач кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
    КривийРiг, Україна

Завантаження

Опубліковано

2021-05-02

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Психологiчнi особливостi партнерської взаємодiї вчителя та батькiв дитини з особливими освiтнiми потребами в умовах iнклюзивної освiти. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 131-139. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4418