Покращення властивостей уваги в умовах НУШ
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4424Ключові слова:
увага, дослiдження концентрацiї уваги, спостереженняАнотація
У статтi представлено результати експерименту
щодо дослiдження уваги учнiв третього року навчання в Новiй
українськiй школi. Проаналiзовано теоретичнi дослiдження
уваги як форми психiчної дiяльностi людини, що проявляється
у спрямованостi та зосередженостi свiдомостi на певних об’єктах.
Описано констатувальний i формувальний етапи дослiдження.
Визначено, як змiнюються властивостi уваги, а саме: концентрацiя,
переключення, коливання, обсяг. Описано види та методи роботи
щодо покращення властивостей уваги. Проаналiзовано результати
дослiдження властивостей уваги. Констатовано, що заходи, спрямованi
на покращення концентрацiї, переключення, розподiлу уваги, будуть
ефективними тiльки у випадку системної роботи
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2021-05-02
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Покращення властивостей уваги в умовах НУШ. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 156-162. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4424