Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7215Ключові слова:
тривожність, ситуативна тривожність, особистісна тривожність, успішність навчання, рівень тривожності студентівАнотація
В статті наведено результати емпіричного дослідження впливу психологічної тривожності студентів на успішність їх навчання у вищому навчальному закладі, яке дозволило прослідкувати зміни рівня тривожності студентів у повсякденному житті (особистісна тривожність) та у ситуації іспиту (ситуативна тривожність) і виявити ряд закономірності впливу тривожності на успішність студентів університету. Встановлено, що психологічний стан тривожності, будучи суб'єктивним фактором, суттєво впливає на успішність і продуктивність діяльності, особливо – навчальної.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 70-73. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7215