Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів

Автор(и)

  • Тетяна Ігорівна Логвиненко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7215

Ключові слова:

тривожність, ситуативна тривожність, особистісна тривожність, успішність навчання, рівень тривожності студентів

Анотація

В статті наведено результати емпіричного дослідження впливу психологічної тривожності студентів на успішність їх навчання у вищому навчальному закладі, яке дозволило прослідкувати зміни рівня тривожності студентів у повсякденному житті (особистісна тривожність) та у ситуації іспиту (ситуативна тривожність) і виявити ряд закономірності впливу тривожності на успішність студентів університету. Встановлено, що психологічний стан тривожності, будучи суб'єктивним фактором, суттєво впливає на успішність і продуктивність діяльності, особливо – навчальної.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Ігорівна Логвиненко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    магістрантка факультету географії, туризму та історії; науковий керівник: д. пс. наук, доцент Токарева Наталя Миколаївна

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати